htikare: Bara för att man är en "stor" byggare behöver man inte ha koll på hur en hockeyspelare ska träna. Kolla på en video när en byggare tränar, tror inte att du vill se spelarna träna så. Det är stor skillnad på att träna för hypertrofi och styrka. En byggare kör ofta slut på sig i varje sett det är inget en hockeyspelare ska göra, en hockey spelare ska vara explosiv vilket man inte blir av att köra sega lyft.
Ta hjälp av en tyngdlyftare eller möjligtvis en styrkelyftare.
Apropå Tord så hörde jag av ovan nämnda byggare att han lät spelarna köra bänkpress men klubbfattning vilket aldrig kan vara bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En byggare kör ofta slut på sig i varje sett det är inget en hockeyspelare ska göra, en hockey spelare ska vara explosiv vilket man inte blir av att köra sega lyft.
Ta hjälp av en tyngdlyftare eller möjligtvis en styrkelyftare.
Apropå Tord så hörde jag av ovan nämnda byggare att han lät spelarna köra bänkpress men klubbfattning vilket aldrig kan vara bra.