Inlägg: 1101606
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jaha då får man än en gång skämmas som en gris när Sverige blev utskrattade på hemmais i ett fullsatt Malmö Arena, fyfan va pinit.
Hynning tycker jag inte visar sin rätta sida,han ser oinspererad ut och vill inte alls hjälpa till i egenzon, han har presterat en 1:a så här långt. Han ser lika slö ut som ismaskinen gör i pausen. ett jämt lunkande som suger att titta på. Hynning måste upp bra många snäpp. Han är en stor besvikelse.
Nej, ingen lyckad match för Sverige detta.
Yepp Backe ställer sig mellan stolparna!