Jaha då får man än en gång skämmas som en gris när Sverige blev utskrattade på hemmais i ett fullsatt Malmö Arena, fyfan va pinit.
Inlägg: 1101617
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Det är väl inget att skämmas för. Det är ju bara en sketen liten turnering. Det är VM och OS som räknas.