Inlägg: 1102236
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10 AS eller ES?
Maggan: Nej varför det? Han kanske har välgrundade o väldigt stark bevisning som håller i en ev. rättegång. :)
Med tanke på det som hasplas ut så kanske det vore på sin plats att Bevisa det du säger, Modano!
Har du välgrundade bevis? I så fall var vänlig att presentera det då.
I alla fall lite grann istället för att kasta ur dig dessa anklagelser i tid o otid.
Det är bara störande eftersom ingen tror dig ändå o då kanske det kan vara bra att "bevisa" sin tes så att man inte gör sig ännu mer dum för varje inlägg man skriker om förskingring.
Med tanke på det som hasplas ut så kanske det vore på sin plats att Bevisa det du säger, Modano!
Har du välgrundade bevis? I så fall var vänlig att presentera det då.
I alla fall lite grann istället för att kasta ur dig dessa anklagelser i tid o otid.
Det är bara störande eftersom ingen tror dig ändå o då kanske det kan vara bra att "bevisa" sin tes så att man inte gör sig ännu mer dum för varje inlägg man skriker om förskingring.
Sv: Silly Season 09/10 AS eller ES?
Maggan: .... medlemsmötet.... måste vara trött nu. Årsmötet ska det naturligtvis stå.
Om det är så jävla illa som du säger, se till att bli medlem i Timrå IK och gå på medlemsmötet och rösta bort "patrasket".