1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1102240

Sv: Silly Season 09/10 AS eller ES?
Maggan: Nej varför det? Han kanske har välgrundade o väldigt stark bevisning som håller i en ev. rättegång. :)

Med tanke på det som hasplas ut så kanske det vore på sin plats att Bevisa det du säger, Modano!
Har du välgrundade bevis? I så fall var vänlig att presentera det då.
I alla fall lite grann istället för att kasta ur dig dessa anklagelser i tid o otid.

Det är bara störande eftersom ingen tror dig ändå o då kanske det kan vara bra att "bevisa" sin tes så att man inte gör sig ännu mer dum för varje inlägg man skriker om förskingring.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.