1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1102301

Sv: Apropå nånting...
Modano:
Det är ang Johansson och sponsorerna är det mest kvalificerade skitsnacket jag läst sedan det första inlägget på HS 2001-06-29 20:52 och det säger inte lite det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Nu ligger det till så här.jag och andra företagare som har ett flertal säsongsbiljetter koimmer att minska kraftigt på dom,vissa med 80%.detta på grund av att det inte är nägot intresse från anställda att gå på matcherna.En stor sponsor kommer tex att minska från12 till 2.

Sv: Apropå nånting...
Och en fråga till alla er som kritiserar mig.

Mitt tålamod är ju (som bekant?) slut men hur länge till räcker erat i väntan på nyförvärv?

Vi har väntat i MÅNADER på förstärkningar nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer