1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1102364

Sv: Apropå nånting...
Laken: Det som känns surt för mig är att ena gången läser man i tidningarna att det ska värvas och nästa dag så ska man inte. Ena dagen har man pengar och andra dagen måste man tigga ihop en slant. Alltid är man ute och har "koll" på marknaden men när någon dyker upp på marknaden är denne för dyr.
Ena personen säger si och den andre säger så, finns det en policy överhuvudtaget?
Jag kan förstå att man vill mörka för andra men i mitt tycke är sådana olika uttalanden demoraliserande och förvirrande för läsaren. Läsaren i detta fallet kan vara en supporter, sponsor eller elitspelare som undrar vad som händer och om man törs nappa på ett kontrakt med Timrå nuförtiden.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Lemmy: Instämmer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.