Att vi inte sett några nyförvärv än kan bara ha en orsak och det är ekonomin. Hade det funnits pengar hade truppen sett annorlunda ut redan i somras. Vad som är skrämmande är att styrelsen sätter sina mål och laget ett annat. Man undrar hur samarbetet mellan tränare, sportchefer och styrelse egentligen fungerar.
Om man nu tvingas tigga pengar av sponsorer för ev nyförvärv så säger det mer om det ekonomiska läget i föreningen än om sportchefernas kompetens.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad som är skrämmande är att styrelsen sätter sina mål och laget ett annat.
Man undrar hur samarbetet mellan tränare, sportchefer och styrelse egentligen fungerar.
Om man nu tvingas tigga pengar av sponsorer för ev nyförvärv så säger det mer om det ekonomiska läget i föreningen än om sportchefernas kompetens.