Om det inte blir nyförvärv så är det ju riktigt illa, men vad jag oroar mig mest för det är att man inte hör något om ev förlängning med viktiga spelare som Pyörälä och Tenkrat etc.
Vill liksom inte att värsta grymma laget från ifjol ska monteras ner ännu mer, till slut är det bara juniorer kvar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vill liksom inte att värsta grymma laget från ifjol ska monteras ner ännu mer, till slut är det bara juniorer kvar.