Mackelito: Eh va? Jag har hört av en sponsor att det pågår nå´t då de gått in med extra pengar. Hans info var som jag skrev tidigare. Sen om det är linkan som håller i affären vet jag inte och har inte sagt det heller. Hittar på gör jag i alla fall inte - gör du? Hur vet du att det inte blir några värvningar?
Sen är det mycket möjligt att det inte blir några värvningar men det ser vi väl efter den 31/1 i så fall...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sen om det är linkan som håller i affären vet jag inte och har inte sagt det heller.
Hittar på gör jag i alla fall inte - gör du?
Hur vet du att det inte blir några värvningar?
Sen är det mycket möjligt att det inte blir några värvningar men det ser vi väl efter den 31/1 i så fall...