1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1103299

Sv: Apropå nånting...
Ambroo:

Ta av dej TIK-kepsen,David Rundblad var bäst.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Jag tycker att han var det och då är jag inget jättefan av honom vanligtvis. Hans spel utan puck var klockrent, han gav och tog stryk trots sin storlek och han var i stort sett den enda som inte drällde med pucken bland backarna.

Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Ja Rundbald var riktigt vass, han och Erik Karlsson gillar jag där har Sverige 2 högerfattade och spelskickliga backar en lång tid framöver.

Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Ja, Mårts valde i alla fall att använda Sebbe nonstop i slutet av matchen där Rundblad fick titta på.

Men Rundblad gjorde ett snyggt mål, helt klart.

Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Han sa väl ändå vem han tyckte va sveriges bästa back? Åh om han tycker samma om matchens bästa spelare får han svara på själv

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.