Bissett19: Jag tycker att han var det och då är jag inget jättefan av honom vanligtvis. Hans spel utan puck var klockrent, han gav och tog stryk trots sin storlek och han var i stort sett den enda som inte drällde med pucken bland backarna.
Inlägg: 1103330
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jag missade den matchen men Sebbe fick dåligt betyg i expressen el. om det var i Aftonbladet 2 +.
Jag litar mer på dig 100 ggr av 100 :)
Jag litar mer på dig 100 ggr av 100 :)