Mackelito: jag ska dit .. åker du tom bil så kan du ju åka med oss
Inlägg: 1103326
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
superfalle: nej, jag reser ifrån Hammarstrand men tack endå , kanske en annan gång...
Verkar vara slut på långsidan nu, hoppas på slutsålt!!
Verkar vara slut på långsidan nu, hoppas på slutsålt!!