73Sjöbba: Vem mer än jag ska dit????
Inlägg: 1103323
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Mackelito: Jag ska dit... Står dock inte vid trumman denna matchen för syrran är hemma från London och vill ha mig sittandes.. (Fast smyger nog dit ändå till slut)