Mackelito: ja .. balkong kvar och några strö platser som de hörs .
Inlägg: 1103382
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
superfalle:
faen vad najsigt om det skull kunna bli lapp på luckan i morgon, hoppas bara att LHC lämnar idioterna som skämde ut sig i Rögle för några veckor sedan hemma hos sina morsor.