Inlägg: 1103383
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Per HApps: ja just ja . de var dom de ja . fy fan va jobbigt .. ja de hoppas jag verkligen . jag har tjatat med mej blivande nya supportrar som ska få se vad trevligt det är på hockey ..
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Per HApps: Aa, det skulle bli jäkligt kul , speciellt mot Östgötarna.
JAg ska dit som vanlogt:)
JAg ska dit som vanlogt:)
superfalle:
faen vad najsigt om det skull kunna bli lapp på luckan i morgon, hoppas bara att LHC lämnar idioterna som skämde ut sig i Rögle för några veckor sedan hemma hos sina morsor.