Hoppas att Styf är med i line-up'en och att han får ett varmt mottagande imorgon. F.ö. roligt att se att han var lagomt aggressiv vid det egna målet igår. Det är något man har saknat ett bra tag nu. Skogs har iofs. glimmrat till någon gång.
Inlägg: 1103407
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
73Sjöbba: Det skall bli roligt med hockey igen, det var ju ett tag sen sist vi lirade på hemmaplan.