Inlägg: 1103319
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Hoppas att Styf är med i line-up'en och att han får ett varmt mottagande imorgon. F.ö. roligt att se att han var lagomt aggressiv vid det egna målet igår. Det är något man har saknat ett bra tag nu. Skogs har iofs. glimmrat till någon gång.
Törs man hoppas på 3 friska till?