1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104014

Sv: Apropå nånting...
Anonymous:

Ja, det var minst lika synd om Mora. Bara några få omgångar före slutet i elitserien så verkade de ju vara helt "safe" från kvalserien. Men lapparna kom tillbaka och vände på steken i sista omgången. För att inte tala om upplösningen i Ängelholm, som sagt. Fy fan! Det är exakt den sortens scenarion man inte vill vara med om när det gäller Timrå IK. Jag är typ nöjd om vi hänger kvar i vår, även om jag skulle sakna ett slutspel som satan.

Blizzard m fl:

Det går inte att komma ifrån att Malmö IF var en frisk fläkt i hockey-Sverige. En grym satsning betalade sig i två SM-guld på tre år. Jag imponerades faktiskt så smått, även om jag när det begav sig hellre hade unnat "Foppas" MoDo denna framgång vid det andra tillfället. Men det var då det...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Så såg jag just en liten film på youtube, Timrå IK vs Supporterklubben. Är detta något som händer varje år? Tycker det verkar riktigt roligt i alla fall :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.