+ 1
Inlägg: 1104080
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tvåtallar: Jag tycker att det är ännu märkligare att de inte skrivit en enda rad om TIK-LHC (Expressen alltså). Vill minnas att det var likadant när vi klämde till LHC nere i Cloetta Center. Inte en rad??? Vad är det???
+ 1
Kan dom ha blivet kränkt i någon interju eller nåt sådant ?