Inlägg: 1104172
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Känns som om det kan bli en ännu jobbigare säsong nästa år. Behövs minst 8 st nyförvärv om det blir som man befarar. Sen vilken kvalité dom nyförvärven håller det vågar man inte tänka på.
Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Hmmm, då hade dom förmodligen inte ersatt honom med någon ny, det är ju så Timrå jobbar nuförtiden...
Jag tror varken på Lotvonen eller Jonsson. Lotvonen börjar komma till åren och han har varit "borta" ett antal säsonger nu. När det gäller Jonsson så vet jag att man inte är nöjda trots att han är nån form av landslagsback. Det gick faktiskt rykten om att man övervägde att skeppa honom till förmån för nån annan vid det förra landslagsuppehållet.