1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104175

Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Känns som om det kan bli en ännu jobbigare säsong nästa år. Behövs minst 8 st nyförvärv om det blir som man befarar. Sen vilken kvalité dom nyförvärven håller det vågar man inte tänka på.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Ja det är ju nästa säsong Linkan/Robbans lag skapas. Hittills så har det ju varit Nubbens.

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Trösten är väl att detsamma gäller 6-7 andra klubbar också. Som den allmänna ekonomin och konkurrensen ser ut är det inte bara vi som riskerar en kvalitetssänkning av truppen.

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Tittar man på den ev. stommen så är det nära till nervsammanbrott, men nånstans så känns ändå det här igen. De senaste säsongerna har det ju nästan sett ut så här inför varje ny, fast skillnaden är väl att man inte har samma tilltro som tidigare.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.