1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104427

Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Det verkar som att du tar dina piller som ordinerat och att terapin ger resultat. Om det räcker för att hålla vitrockarna borta framöver när skadorna åter börjar droppa in samtidigt som ledningen sitter på händerna när det ena utgående kontraktet efter det andra lämnas oåtgärdat...;-)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Haha :) Det kanske inte framgick riktigt att jag är orolig, väldigt orolig t.o.m. Jag är rent av osäker inför Timrå IK:s framtid, vilket jag varit ett tag nu. Det har aldrig känts så här förut om min älsklingsklubb ;)

Nu blev det bättre.

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: "...sitter på händerna när det ena utgående kontraktet efter det andra lämnas oåtgärdat återstår att se...;-)" ...skulle det ju stå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.