Skarin: på svenskaspel ger vinst till timrå 4 gånger pengarna!!! om nu Frölunda har lite centerbrist så är det ju inte helt omöjligt med seger:)
Inlägg: 1104455
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Nordquist, Eller, Johansson och ingen fler. Så lyder FHC:s centeruppställning idag. Det känns som att vi har grymt bra läge. Kan vi bara hålla jämna steg under de två första perioderna så talar mycket för oss då de säkerligen lär slita rätt hårt på de två första formationerna.
2-3, yes!
2-3, yes!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bigthelin: eller jag ska rätta mig. Det är inte helt omöjligt = inte alls omöjligt