1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104455

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Skarin: på svenskaspel ger vinst till timrå 4 gånger pengarna!!! om nu Frölunda har lite centerbrist så är det ju inte helt omöjligt med seger:)

Svarskommentarer

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Nordquist, Eller, Johansson och ingen fler. Så lyder FHC:s centeruppställning idag. Det känns som att vi har grymt bra läge. Kan vi bara hålla jämna steg under de två första perioderna så talar mycket för oss då de säkerligen lär slita rätt hårt på de två första formationerna.

2-3, yes!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bigthelin: eller jag ska rätta mig. Det är inte helt omöjligt = inte alls omöjligt

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.