Bigthelin: eller jag ska rätta mig. Det är inte helt omöjligt = inte alls omöjligt
Inlägg: 1104456
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bigthelin: Självklart är det möjligt med poäng mot VF i kväll. Sen kan man ju alltid hoppas att det blir 3.
PS. Den som kan, lägg gärna in en ny aktuell omröstning.
PS. Den som kan, lägg gärna in en ny aktuell omröstning.