Inlägg: 1104505
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Jo då, han är riktigt duktig den där grabben. Inget snack om den saken. Hårt arbetande forwards med bra fart under rören som dessutom kan göra mål är fina egenskaper. Tacklar gör han också.
Sv: Silly Season 09/10
Jaha då är de rätt klart då att Pyörälä oxå lämnar Timrå, riktigt tråkigt men väldigt väntat, undra va Timrå kommer hitta sina nya stjärnor nånstans.
Jag ser mycket hellre den här grabben än både Anton och Oscar i TIK tröjan nästa år. Han jobbar minst lika hårt och mål kan han producera också, låt vara att han har gjort dem i allsvenskan.