1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104707

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Rooster23: Ett mirakel om vi tar poäng idag. Trist vad efter vi är. En femma och tre patetiska lines.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:

Ja, det är ju spel i en zon!! Ser ut som om det skiljer 2 divisioner!! Fattar inte hur man kan vara så underlägsna??? Dom tar ju pucken hur fan dom vill

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Känns verkligen inte bra detta, inget talar för poäng idag.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:
Och en gästbok överfull med patetiska inlägg...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...