Ja, det är ju spel i en zon!! Ser ut som om det skiljer 2 divisioner!! Fattar inte hur man kan vara så underlägsna??? Dom tar ju pucken hur fan dom vill
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja, det är ju spel i en zon!! Ser ut som om det skiljer 2 divisioner!! Fattar inte hur man kan vara så underlägsna??? Dom tar ju pucken hur fan dom vill