Inlägg: 1105358
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
mikenomad: TJ och styrelsen hade väl som mål att nästa säsong vinna SM-guld. Då är det helt rätt att göra sig av med halvmesyrer som MPS, han har ändå stannat i utveckligen...
Sv: Silly season 08/09
mikenomad:
Det är väl helt enkelt så att TJ
håller på att anpassa kostymen efter Allsvenskan
där vi lär spela nästa säsong.
AVGÅ JOHANSSON
Det är väl helt enkelt så att TJ
håller på att anpassa kostymen efter Allsvenskan
där vi lär spela nästa säsong.
AVGÅ JOHANSSON
Så han gör bort sig ytterligare och man som TIK-supporter får skämmas ännu mer.