mikenomad: Ja snorberg förnekar sig inte,han verkar vilja köpa upp allt som finns för sen bänka dom,bara så att inget annat lag tar dom. Men jag har ändå svårt att tro att han vill gå till sillstryparna,då är det väl bättre att stanna kvar ett år till i tik,efter ha pratat med tik om att få mer speltid.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men jag har ändå svårt att tro att han vill gå till sillstryparna,då är det väl bättre att stanna kvar ett år till i tik,efter ha pratat med tik om att få mer speltid.