1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105370

Sv: Silly season 08/09
Tappar vi Pääjärvi till Frölunda - om detta nu är sant... Ja då tappar jag snart all tro på Timrå och dess organisation.. Vart fan är vi på väg... Jag mår illa.

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09

Yellowcard: Det som är intressant är vad Frölunda kan erbjuda Pääjärvi som gör att han utvecklas än mer för att ta steget till NHL längre fram. Timrå var till en början rätt snål med speltid men med det spel Pääjärvi visat upp under senare tid så har han också fått rejält med speltid.

Har liksom lite svårt och tro att det främst handlar om pengar för MPS (och där lär vi inte ha en chans mot VF), utan för Magnus utveckling och framtida karriär måste det viktigaste vara att få spela. Undrar vad Norberg har lockat med om det ligger någon sanning i ryktet.

Sedan är det oerhört trist att såna här rykten dyker upp mitt under brinnande säsong. Sånt här tar mycket energi från truppen, det gör dessutom extra ont när spelare ryktas från Timrå till Frölunda.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.