Per HApps: Jag tycker som så här, precis som jag skrev tidigare: Om Nubben får utmärkelsen "Årets Arsel" av pöbeln så är det väl inte mer än rätt att TJ utnämns till "Årets Vagina"?
Bara för att inte de kan dela säng så håller det på att kosta oss vår elitseriestatus. Det här kuddkriget har bara en förlorare och det är vi. Både du och jag vet tillräckligt...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bara för att inte de kan dela säng så håller det på att kosta oss vår elitseriestatus. Det här kuddkriget har bara en förlorare och det är vi. Både du och jag vet tillräckligt...