1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105634

Sv: Silly Season 09/10
Abron:

Läste bara igenom dagens inläggsskörd och fick uppfattningen att vissa här vet mer än andra. Och jag tillhör de andra. Nu vill jag gärna veta vad det är för en förening som jag har supportat, på ett eller annat sätt, i drygt 30 år. Oavsett vilket så förblir Timrå IK mitt favoritlag, men ändå. Jag vill få en föraning om vart vi är på väg. Så här i inledningen av 2009 känns det inget vidare, tyvärr...

Superfalle:

I så fall kanske vi får vår önskemotståndare i semin? Tyvärr sänds denna match inte i någon av mina kanaler...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
DJ Hemp:

Jo några vet, andra spekulerar. Jag försöker sansat bara hitta svar på mina frågor, då jag har samma tankar som dig. Såg förssta matchen i ladan 1971, och sedan dess en trogen supporter, om ack på distans.

Men jag vet allvarligt inte vad som sker, bara det att jag ser ett mönster som jag inte gillar, kan bara inte ta på det.

Nu bara ladda för Rögle, hoppas på min 2 points, hålla tummarna hårt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.