1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105678

Sv: Silly Season 09/10
MB: Gör nubben det mot TJ så gör han ju det mot föreningen i alla fall för det är ju föreningen som drabbas.

Angående MPS så kan man nog gissa att det ligger nån sanning i det. Minns hur TÅ luskade fram att Nubben skulle lämna. MPS skrev på för 1 år av nån anledning....

Sen måste man ju undra om Linkan överhuvud taget jobbar kvar som sportchef och om han är kvar så kan han ju inte vara inblandad i a-laget längre.
han kanske anställdes för att agera sportchef på papperet bara, för att få tyst på skriverierna, typ...

Hur som helst så håller jag med de som skriver att lite info från föreningen borde komma ut på nåt sätt.
Jag undrar särskilt hur styrelsen kan sätta mål för säsongen som laget inkl tränare, "sportchefer" & spelare inte delar. Enligt Challe så är målet att ta sig till slutspel d v s vara ett lindansarlag och hoppas på plats 7-8 i bästa fall.
Det är ju lite skillnad på det och att vara topp 4 om man säger så.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.