Vem fan är nöjd? Är Det Linkan man är missnöjd med? Eller är det föreningen i sig som inte har svarat på supportrarnas frågor? Tyvärr i dagsläget köper jag nog inte en stol till nästkommande säsong. Jag köper underhållning inte handlingsförlamning. Kalla mig gärna för medgångssupporter.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Berglund:
Vem fan är nöjd? Är Det Linkan man är missnöjd med? Eller är det föreningen i sig som inte har svarat på supportrarnas frågor? Tyvärr i dagsläget köper jag nog inte en stol till nästkommande säsong. Jag köper underhållning inte handlingsförlamning. Kalla mig gärna för medgångssupporter.