1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105723

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Mycket onyanserat på den här sidan för det mesta skulle jag vilja påstå, jag står antagligen själv för en hel del...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Du är väl aldrig onyanserad :)

Frustrationen bland supportrarna är oerhört stor just nu. Några vinster nu i rad o det kommer att lugna ner sig bra mycket.
Men just nu känns det som om drevet härinne går hårt åt alla inom Timrå IK. En ond spiral i negativt tänkande, där den ena efter den andra kläcker ur sig saker som i nästa inlägg späs på än mer.

Finns det nånting positivt att säga överhuvudtaget? Nej jag tror inte det.
Den som kämpar med den äran är Jimmy. All heder åt karln!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...