Frustrationen bland supportrarna är oerhört stor just nu. Några vinster nu i rad o det kommer att lugna ner sig bra mycket. Men just nu känns det som om drevet härinne går hårt åt alla inom Timrå IK. En ond spiral i negativt tänkande, där den ena efter den andra kläcker ur sig saker som i nästa inlägg späs på än mer.
Finns det nånting positivt att säga överhuvudtaget? Nej jag tror inte det. Den som kämpar med den äran är Jimmy. All heder åt karln!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Frustrationen bland supportrarna är oerhört stor just nu. Några vinster nu i rad o det kommer att lugna ner sig bra mycket.
Men just nu känns det som om drevet härinne går hårt åt alla inom Timrå IK. En ond spiral i negativt tänkande, där den ena efter den andra kläcker ur sig saker som i nästa inlägg späs på än mer.
Finns det nånting positivt att säga överhuvudtaget? Nej jag tror inte det.
Den som kämpar med den äran är Jimmy. All heder åt karln!