1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106104

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Bigthelin: nä men det kanske ska stå lednings byte i timmrå ik till nästa hemma match ??

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
falo: ja jag vet inte vad det ska stå men man blir ju i alla fall arg över att se detta på isen och sedan höra gång på gång
"vi håller koll på marknaden"
"hedströms pengar har täckt andra hål i ekonomin"
osv osv osv osv

Man blir bara frustrerad över att man själv vill så mycket! men det händer så lite och man kan inte göra ett piss mer än att skriva på detta forum om hur frustrerad man är!
usch usch usch vad less jag är på att ingenting händer och ingen ledarfigur inom föreningen går ut och säger att vi ska göra allt för att timrå ik som förening ska kunna utvecklas och spela i elitserien i all evighet!

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
falo:

Vem faan är så dum och vill se något dyligt nästa match.

Idioti, bojkotta match kanske väcker styrelsen att göra något.
Inte kul men behövligt.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
falo: Avgå TJ, kan det stå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.