Inlägg: 1106111
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Dallas:
Det är nog dags att dessa strutsar börjar skriva på en ursäkt till alla som har med klubben Timrå IK att göra.
Och framföra denna officiellt nästa match istället för nationalsången!!
Det är nog dags att dessa strutsar börjar skriva på en ursäkt till alla som har med klubben Timrå IK att göra.
Och framföra denna officiellt nästa match istället för nationalsången!!
[email protected]
[email protected]
[email protected]