Inlägg: 1106116
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
RTS: Dom har säkert skrivit på för någon annan klubb. Kom ihåg Fredrik Warg för 2 år sedan i slutspelet mot MoDo. Han var skitdålig.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
RTS: Det känns också som att skulle man våga göra det skulle vissa bli upprörda och skrika idiotiska saker till den/dom som håller upp den.
En sådan banderoll har jag mfl efterlyst att supporterklubben skulle visa upp.
Kommer inte att ske.
Utan den klagan på Tiks ledning finns endast på HS.
För övrigt vad höll Mika Pyörälä och Timo Pärsinen på med idag.
Dessa herrar har varit ganska anonyma ett bra tag nu.