haggen: du har en poäng där om så många som möjligt bojkottar nästa hemma match så borde dom ju reagera på vad det är när läcktarna är nästan tomma jag menar det borde ju ta skruv det om något
Inlägg: 1106133
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
falo:
Nu går ju inte det då det vankas derby men hade det varit mot låt säga FBK så hade det kunnat fungera, torsk vare sig publik eller inte.
Nu går ju inte det då det vankas derby men hade det varit mot låt säga FBK så hade det kunnat fungera, torsk vare sig publik eller inte.