1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106151

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
erathoo: Det är för många spelare som är kallre än en piggelin glass. Så h'r ser det ut när vår första lina är kall. Inget spel, inga anfall, inget försvar och inga skapade chanser. Hur vi kunde vinna skotten är ett mirakel.

Jag tror på fullaste allvar - Inte i affektion - att vi åker ur.

Kan inte se hur i hela friden vi skall kunna klara kvalserien. Vi har ju bajsat på oss i alla sexpoängsmatcher. Fan, lag som AIK och Leksand kommer ju ha firmafest mot våra goa grabbar.

Oscar, Axel, Björn mfl. Det håller inte längre. När gjorde nån av dessa herrar en poäng senast?

Alla ackar utom Styf och Lehtonen (som förövrigt också suger för tillfället) - Byt division

Första femman, Finnarna plus Wandell - HALLÅÅÅÅ??????

Puss och Kram

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.