1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106226

Vem är Linkan?
Vem är linkan??????En liten fråga från en liten kille som inte MÅR så jätte BRA just NU.RÖD eller blå.????????????????UPP eller ner.????????visa vad du vill NU.

Svarskommentarer

Sv: Vem är Linkan?
wö kalle:

Många i BLÅ fattade inte att han hamnade i Timrå, men man var dj,, glad över att han hamnade där, här .....

Så det kan vara, Timrå har ingen sportchef, sorry gay´s.

Sv: Vem är Linkan?
wö kalle:
Jag mår dåligt av att dissa men jag är glad att detta forum tillåter mig att skriva av mig min frustration!!!Och här kommer det, I en klubb som jag förstått skall ta sm guld, hur kan tränaren få fortsatt förtroende när laget är på väg mot kvalserien ??? Sportcheferna, Vilka??? Jag har då inte sett någon sportchef, menar man han som "tittar på spelare" ? När händer det något i föreningen? eller är det som en polare sade att förmodligen har TIK spekulerat i aktier och dessa pengar har försvunnit under hösten!

Skit i vilket, om inte TIK agerar omgående så kommer vi snart att få vänta 18 år till !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.