1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106251

Sv: Vem är Linkan?
winstonoboogie:
Jag tycker vi har en oerhört feg supporterklubb... hade det varit lite stake i dom hade dom på något sätt visat sitt missnöje med ledningen.... ett bra ex vore en banderoll med tydligt budskap vad vi supportrar tycker, något som vilken annan supporterklubb som helst hade gjort för längesen... men här törs dom inte ens kräva en muntlig förklaring av herr TJ o co varför ledningen vägrar göra nåt åt situationen trots uppenbar kris......... bruna tungor i supporterklubben var ordet...

Svarskommentarer

Sv: Vem är Linkan?
BlackBay: Jag håller med föregående talare.Supporterklubben på hemmaplan
borde ju göra nåt,tex kräva att man lägger korten på bordet,alla kort!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.