Inlägg: 1106416
Svarskommentarer
Sv: Konstruktiva förslag!
Abron: Tedenbys finter där vid 4-2 är bland det sjukaste jag sett! Så RUSKIGT snyggt!
Sv: Konstruktiva förslag!
Abron: Ha ha ha..vilka jävla dragningar, sen var det grymt coachat till deras reducering, JVM är grym hockey, man bara står i soffan och skriker alá Åkerbloms suddenmål mot Luleå, Underbart.
Teneby kanon,,,,,'