Per HApps: Om du är seriös så tackar jag för förtroendet men det känns inte som någon mening att komma med förslag på en person till en valberedning, om den personen själv inte är intresserad. Eller hur?
Och jag varken vill eller tycker mig ha tillräcklig kompetens för detta arbete. Jag vill fortsätta vara en oberoende, kritisk skribent här istället tills vidare.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och jag varken vill eller tycker mig ha tillräcklig kompetens för detta arbete.
Jag vill fortsätta vara en oberoende, kritisk skribent här istället tills vidare.
Så lägg ner detta nu! Tack.