Var det inte den matchen vi låg under med 5-0, lyckas peta in en puck i slutminuten, varav Timråklacken började sjunga: "SM-guld, SM-guld, SM-guld"? Vill minnas att det spred ett antal skratt runt om i hallen...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Var det inte den matchen vi låg under med 5-0, lyckas peta in en puck i slutminuten, varav Timråklacken började sjunga: "SM-guld, SM-guld, SM-guld"? Vill minnas att det spred ett antal skratt runt om i hallen...