1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106638

Sv: Agera i stället för att reagera
RocknRolf2: "Och Dream team, du som tror att Linkan gör ett så bra jobb att ingen annan här skulle klara av det, tror du det är svårt att lära sig hur hockeykontrakt utformas? Tror du det är nånting som ingen med en vettig ekonomiutbildning skulle klara?  Tycker du Linkan har visat prov på särdeles gott scoutingöga och blick för lagbygge som gör att han är så exceptionellt lyckad att han automatiskt är bättre än pålästa hobbytyckare?  Eller är Linkan the man på grund av sina grymma kontakter?"

Har tyvärr inget minne att jag påstått detta. Inte någon gång faktiskt. Jag har såvitt jag vet knappt uttalat mig i nuvarande lagbygget alls tror jag. Men motbevisa mig gärna.

Svarskommentarer

Sv: Agera i stället för att reagera
Dream Team: Beklagar. Det där var riktat till signaturen "Kerstin_k" och dennes inlägg 2008-12-12 20:22. Ber om ursäkt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.