Nu tycker jag det är läge att sluta skriva inlägg om Nubben. Han ingår inte längre i Tik's organisation och är en svikare som inte förtjänar att omnämnas här på HS.
Inlägg: 1106654
Svarskommentarer
Sv: Agera i stället för att reagera
John K:
"Han ingår inte längre i Tik's organisation och är en svikare som inte förtjänar att omnämnas här på HS."
Eller så fick han nog och kastade in handduken, är så fallet är han ingen svikare i mina ögon.
Sv: Agera i stället för att reagera
John K: Jag håller med! I min vokabulär är hans namn numera en svordom, men det är svårt att låta bli när folk fortfarande håller honom för ryggen.
Även om vi så brakar rakt ner i div1 kommer jag A-L-D-R-I-G önska Nubben tillbaka.
Även om vi så brakar rakt ner i div1 kommer jag A-L-D-R-I-G önska Nubben tillbaka.