Olle: Sant, men då tror i alla fall jag att han har fel. Tror att han mår bäst av att stanna kvar och jobba sig in i ES i ett och samma lag. Lätt att det bli för enkelt att gnälla. Vad händer tex om han går till VF, får en tung start och åker ner i juniorlaget? Ska han byta igen då?
Jag tror att det är bättre att jobba som Zetterberg, Regin etc gjort. Skaffa sig ES rötter och jobba sig vidare därifrån
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tror att det är bättre att jobba som Zetterberg, Regin etc gjort. Skaffa sig ES rötter och jobba sig vidare därifrån